Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2012 16:28 - Най-доброто от поетесата Хели Бет
Автор: helibet Категория: Изкуство   
Прочетен: 1979 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 11.01.2012 13:22


Омайна вечер Любовна лирика от поетесата Живка Арнаудова от стихосб. "Докосване до боговете"   Омайната вечер, в която те срещнах, отдавна замина делече, напразно се някъде аз се заглеждах, напразно аз дирих те вече.   И все тъй унесено ходих и скитах, и дните минаваха бавно, мечтаех за тебе, а себе си питах, аз питах, аз губех се явно.   Във мрачна унилост ли ще съм потънал, ще бъде ли вечна в мен есен, не съм ли за тебе аз чувства разбунвал, не съм ли за теб дар небесен.               Моят Аполон   юбовна лирика от поетесата Живка Арнаудова от стихосб. "Докосване до боговете"     Бог си ти на слънчеви полети, виж земята бляскава сияй. Твоят факел в моя път ще свети и ще бъда укрилена знай.   От момента в който аз те срещнах, срещнах смисъл в моя вял живот, колко обич, обич тъй гореща, ме направи да не бъда скот.   Бог на красота и на изкуство, в гърците остана и до днес, бог на слънце и сс също чувство гледам твоя грациозен жест.   И с мечта да расна аз самата, да летя из моя кръгозор, колко чувствам се днес богата, просветлен е вече моя взор. Остани Любовна лирика от поетесата Живка Арнаудова от стихосб. "Докосване до боговете"   Не сещаш ли че в мен трепти желание да бъдеш ти при мен, тъй силно ме плени?   Не сещаш ли, че в мен гори, желание да туриш ти,само мен в твоите мечти? Как тази мисъл ме мори!   Недей, недей тъй, остани, как искам ти да разбереш, макар със всичко ако щеш, до болка  как ме нарани. Аз пак ти казвам - остани!      



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: helibet
Категория: Изкуство
Прочетен: 284455
Постинги: 327
Коментари: 44
Гласове: 347
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930